بنویس 14 بخوان 100

فکر کنم یه سالی میشه وبمو آپدیت نکرده بودم……

واقعا توییتر جای وبمو پر کرده! هر چی بخوام بنویسم اونجا می نویسم دیگه! کم کم به مینی مال نویسی عادت کردم! البته خب باید بپذیریم که دیگه تب وبلاگ نویسی هم مثل اون روزایی که جوون بودم نیست و الان شبکه های اجتماعی تا حدود زیادی جای وبلاگها رو گرفتن! ولی خب بعضی مطالب هستن که واقعا جاشون تو همین وبلاگ شخصی خودم آدمه هنوزم! عادت پسندیده ی منو که در پایان هر ترم عکس کارناممو جهت تنویر افکارتون میزاشتم که فراموش نکردین؟ خب این ترمم علیرغم اینکه نمره هام هنوز کامل نیومده (جون میکنن یه نمره بدن استادای گشاد الدوله!) البته اهمیتی هم نداره! چون اصل کاری نمره هامو گذاشته! اصل کاری کیه؟ کسیه که این ترم باهاش 6 واحد تخصصی داشتم! کسیه که 6 ترم باهاش یه درس بر می دارن که پاس کنن نه 6 واحد تو یه ترم!:D کسیه که اسمش برای هر دانشجویی توی دانشکده ی فنی مهندسی واحد رودهن کفایت می کنه تا بی خیال برداشتن اون درس بشه و منتظر فرا رسیدن فصل تابستون و برداشتن اون درس با یه استاد دیگه بشه! کسیه که ترم اخری منم واقعا از سر اجبار دو تا درس باهاش برداشتم (تابستون رفتن واسم اُفت داشت!) ولی پروردگار رو شاکرم که تونستم باهاش جفت درسا رو پاس کنم اونم با نمره ی 14! عنوان رو دوباره بخونید : بنویس 14 بخوان 100! واقعا کم پیش میاد بیشتر از 10 و 12 به کسی بده! واقعا اهل من بمیرم و تو بمیری نیست! روم نمیشه به مدیر گروهمون یه ایمیل بزنم بگم این دو تا 14 رو قاب بگیر بزار بالا در دفترت هر کی اومد پیشت گفت استاد فلانی منو برای شونصدمین ترم متوالی انداخته بگه بیا! آدم داریم باهاش تو یه ترم 6 واحد پاس کرده اونم با نمره ی 100! عذر میخوام 14! واقعا این ترم اخری زیر فشار استرس و درس له شده بودم! 23 واحد تو یه ترم داشتم اونم همه دروس کمر شکن! ریاضیات مهندسی ، کامپایلر ، میکروکنترلر ، شبکه های کامپیوتری ، پروژه و……..یعنی واقعا پروردگار رو شاکرم که علیرغم اینکه هنوز همه ی نمره هام نیومده ولی با این دو تا 14 دوست داشتنی آرامش رو به من بازگردوند تا امروز بتونم با اطمینان اینجا بنویسم که دوران تحصیلم به پایان رسیده ( دو تا درسم اگه بیافتم معرفی به استاد هست!:D ) و افتخار کنم به اینکه نه هیچ ترمی مشروط شدم و نه به زور واحد تابستونی برداشتن التماس دعا و مایه دادن و…….فارغ التحصیل شدم! و این دوتا 14 دوست داشتنی رو هم به عنوان شاه بیت پایانی دوران تحصیلم بدونم و ارزششو رو قطعا بیشتر از تمام اون 138 واحد دیگه ای که پاس کردم می دونم! واقعا تا وقتی با <<دکتر حاج رسولی ها>> درس برنداشته باشین نمی تونین درک کنین که 14 گرفتن ازش چقدر با ارزش و مسرت بخشه! با فونت بزرگتر می نویسم :

بنویس 14 بخوان 100

الحق و الانصاف که آدم وقتی نهایت تلاششو برای به دست اوردن یه چیزی می کنه فارغ از نتیجه ی کارش باید به خودش افتخار کنه!

زیر نویس :

دکتر حسین حاج رسولی ها مدرک فوق دکترای (PHD) خود را از دانشگاه ویکتوریای شهر منچستر انگلستان اخذ کرده است. وی سالها در دانشگاه های معتبر فنی تهران تدریس کرده است. تالیفات وی در بالغ بر 6 رشته ی تخصصی در ایران منتشر شده است. تدریس به زبان انگلیسی در سر کلاس های درس و بستن درب کلاس و عدم اجازه ی ورود به کلاس پس از آغاز کلاس از ویژگی های منحصر به فرد وی است. اخلاق بسیار تند و عدم تسامح با دانشجویان به ویژه در مقوله هایی همچون نمره دادن از دیگر ویژگی های اوست. حاج رسولی ها شناخته شده ترین و پرافتخارترین استاد دانشکده فنی مهندسی واحد رودهن در حال حاضر می باشد.

دل می رود ز دستم دلواپسان خدا را …

دل می رود ز دستم دلواپسان؛ خدا را
دردا که این توافق خواهد شد آشکارا

دلواپسان جدايند از كاسبان تحريم
فرق است بين تاشكند با حومه ي بخارا

از كاسبان تحريم در محفلي شنيدم
اينطور مي سرودند با اتفاق آرا:

«از کسب و کار تحریم در حال انفصالیم
ای باد شرطه نو کن آن قطعنامه ها را»

در روزگار محمود بردیم ره به مقصود
عباس1، جان مسعود، ضایع نکن تو ما را

ای صاحب وزارت، ول کن تو این حقارت
بگذار توی تحریم این خلق خودکفا را

ده روز دور گردون ، «موگرینی» است و «اشتون»
پس، از ادامه ی بحث معذور دار ما را

آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است
با روسیه توافق، با دیگران مدارا

مغشوش از این هیاهو، ما و نتانیاهو
پوشیده زار و مغموم ، پیراهن عزا را

محمود جان کجایی ، این عده را (سه نقطه) !
گلواژه ای سرایی، برهم زنی فضا را

گویا که سخت و مشکل ، شد پیشرفت حاصل
این آخرین پیام است: ول کن تو ماجرا را

آهنگ نوشت :

آهنگ <<دوستت دارم>> از سامان جلیلی فوق العادس :

جام زهر را نوشیدن…..نوش جان!

https://i0.wp.com/www.dw.de/image/0,,18359755_303,00.jpg

ایران با توافق با قدرتهای جهانی و پذیرش پروتکل الحاقی عملا برگشت به همون توافقی که سال 81 تو کاخ سعد آباد بست! صرفا 13 سال می خواستن خون ملت رو تو شیشه کنن و جام زهر رو از این دست به اون دست کنن و لیسش بزنن بعد سر بکشن…….نوش جونشون در هر صورت!

خداحافظ 93

گشت گرداگرد مهر تابناک ایران زمین

روز نو آمد و شد شادی برون ز اندر کمین

https://i0.wp.com/www.amazing.ir/wp-content/uploads/2015/01/EYD-94-Amazing-ir-4.jpg

مثل هر سال تو واپسین ساعات امسال هم می نویسم فقط به عشق اون بچه های یتیمی که توی این دنیا کسی رو ندارن که سال نو رو بهشون تبریک بگه………می نویسم به عشق اونایی که زیر همین بارون وایسادن و کنار خیابون بساط کردن و جنس می فروشن تا واسه عیدشون شرمنده ی خانواده شون نباشن………می نویسم به عشق اونایی که حتی توی لحظه ی تحویل سال هم روی تختهای بیمارستانها زندانی شدن……..می نویسم به عشق اون پرستاری که به عشق اونا لحظه ی تحویل سال رو به جای اینکه کنار خانوادش باشه کنار اون تختها وایساده…….خلاصه اش که می نویسم به عشق هر کسی تو هر جای این کره ی خاکی که فردا کسی رو نداره تا بهش سال نو رو تبریک بگه! می نویسم که بدونن من به یادشونم حتی اگه اونا اینو ندونن…….به یاد اونایی که 93 پیش ما بودن و 94 پیش ما نیستن…….به یاد اونایی که از 93 دلگیرن و دل به 94 بستن……و به یاد اونایی که دیگه خیلی یادی از ما نمی کنن…….توی این آخرین دقیقه ها من مثل هر سال به یادشونم و براشون 94 رو خیلی بهتر از 93 آرزو می کنم!

از همه ی این حرفا که بگذریم می رسیم به مهمان های همیشگی کلبه ی محقر وبلاگ کوچیک خودم که همواره با ما بودن و بهشون باید یه تبریک ویژه بگم!

سال نو بر همتون مبارک!

زیرنویس :

94 روی کاغذ قراره که سال خوبی باشه…….93 که انصافا بدترین سال عمرم بود! 94 عزیزم امیدوارم که تو راه 93 رو ادامه ندی! پیشاپیش ازت ممنونم!

روحانی نوشت :

93 انقدر بد بود که توی آخرین لحظه هاشم ول کن معامله نبود! مادر حسن روحانی رییس جمهور ایران دار فانی رو ساعتی پیش وداع گفت!

آهنگ نوشت :

اصلا مگه میشه سال رو با آهنگی غیر از این تحویل کرد؟

Before I Go to Sleep

مثل همیشه این آخر هفته رو هم با یه فیلم سینمایی دیگه در خدمتتون هستیم :

فیلم این هفته جدیدترین فیلم نیکول کیدمن هستش که سبکش راز آلوده   (سبک مورد علاقه ی خودم!) و انصافا هم فیلم قشنگ و متفاوتیه! یعنی واقعا ایده و داستان فیلم کاملا متفاوت از سایر فیلماییه که دیدین!

https://i0.wp.com/dlteh2.biz/Pic2/Before-I-Go-to-Sleep.jpg

خلاصه داستان:

زنی هر روز از خواب بیدار می شود و هیچ چیز به یاد نمی آورد که نتیجه یک تصادف آسیب زا بوده است تا اینکه یک روز متوجه حقایق وحشتناکی می گردد که او را مجبور می کند از تمام کسانی که اطراف او هستند سوال بپرسد و …

دانلود مستقیم

مشاهده ی تریلر فیلم :

پیمان خون

https://i0.wp.com/www.valmuller.com/wp-content/uploads/2012/10/blood-brothers.jpg

پیمان خون! اسم اولین کتاب از مجموعه ی سه جلدی <<هفت روز شوم>> به قلم نورا رابرتز نویسنده ی مشهور آمریکایی (سومین نویسنده ی پر در آمد دنیا) بود! کتابی که همین چند روز پیش خوندنشو تموم کردم! انصافا در سبک فانتزی اثری فوق العاده محسوب میشه! و به قدری زیبا بود که به محض تموم کردنش کتاب دوم این مجموعه ی سه گانه رو شروع به خوندن کردم! مجموعه ای که از همون آغازش منو یاد سریال The Secret Circle انداخت! سه پسر بچه در شب تولد 10 سالگیشون با هم پیمان خون می بندن و همین امر باعث میشه که هر هفت سال یک بار در هفتمین روز از هفتمین ماه سال به مدت هفت روز اتفاقات بسیار ناخوشایندی در شهرشون رخ بده! حالا این سه بسر بچه که بزرگ شدن به کمک سه زن بالغ که به نوعی به این قضیه مرتبط می شوند می خواهند جلوی این وقایع دردناک رو بگیرند و طلسم شهرشان را باطل کنند………..

خیلی توضیح نمیدم راجع بهش چون مزه اش میره! در همین حد بدونید که اگر به کتایای فانتزی مثل هری پاتر و The Vampire diaries و The Secret Circle علاقه مند هستید بدون شک از خوندن این کتاب لذت خواهید برد!

کتاب رو از لینک زیر می تونید بخرید:

http://www.adinehbook.com/gp/product/6005138344

لینکی واسه دانلودش پیدا نکردم! بخریدش! قدرت قلم نویسنده به قدری اعجاب انگیزه که محاله پشیمون بشین!

پی نوشت :

جلد دومشو سه روزه شروع کردم به خوندن بالغ بر صد صفحه شو خوندم! اگه نخوام بگم از جلد اولش قشنگتره قطعا دست کمی هم ازش نداره!

آهنگ نوشت :

آلبوم جدید رضا صادقی دیروز اومد که بدون شک اولین قطعه از این آلبوم که در سبک راک ساخته شده یکی از بهترین های این آلبومه:

لینک دانلود

Jessabelle

بازم آخر هفته و بازم یه فیلم سینمایی دیگه! فیلم فوق العاده زیبا و ترسناکی رو برای این هفته تون در نظر گرفتم که اگه به این سبک فیلما علاقه داشته باشین قطعا ازش لذت خواهین برد! فیلم به خوبی با کمک موسیقی متن زیباش و داستان متفاوتی که داره ترس رو القا می کنه!

https://i0.wp.com/www.2.2film40.in/wp-content/uploads/2014/11/MV5BMTQ2NTM1MjYzOV5BMl5BanBnXkFtZTgwNjQwMjA1MjE@._V1__SX1857_SY860__5.jpg

خلاصه داستان :

جسی پس از یک تصادف وحشتناک به خانه قدیمی اش در لوئیزیانا باز می گردد اما در این خانه با یک روح سرگردان مواجه می شود که باعث آزار و اذیت او می شود و…

لینک دانلود

مشاهده ی تریلر فیلم :

23 سال گذشت…..

https://i0.wp.com/oi61.tinypic.com/jjo0mw.jpg

بیست و سه سالگیشو در حالی جشن می گیره که همچنان پایبند حرفهایی که سالهای گذشته در چنین روزی زده هست :

https://ehsan4.wordpress.com/2014/02/17/110

https://ehsan4.wordpress.com/2013/02/16/11

و معتقده که انقدر سالهای گذشته حرف زده که امسال نمیخواد با تکرار همون حرفا سر خواننده های وبشو درد بیاره! صرفا خواست بگه 23 ساله شده و از خدا از این بابت سپاسگزاره و همون آرزوهایی رو می کنه که قبلا هم کرده بود! (حتما دو تا پستی که لینکشون رو گذاشتم بخونید! چون آرزوها و آرمان هام دقیقا هموناس و چیزی تغییر نکرده! به هر حال سومین تولدمون تو این وبمون گرفتیم! گفتم که وورد پرس با ما خیلی مهربونه!:D)

آهنگ نوشت :

اینم به مناسبت تولدم گوش کنید و لذتشو ببرید :

Non-Stop با دوبله فارسی

دیدم خیلی وقته جمعه ها فیلم سینمایی نمیزارم گفتم دیگه این هفته تنبلی رو بزارم کنار و به رسم قدیما یه فیلم سینمایی جذاب و قشنگ رو معرفی کنم :

https://i0.wp.com/ia.media-imdb.com/images/M/MV5BOTI3NzcxMjkzMl5BMl5BanBnXkFtZTgwMDY0NTQ0MDE@._V1_SX640_SY720_.jpg

خلاصه داستان :

بیل مارکس (Liam Neeson) یک مارشال هوایی است. او در سفری هوایی از نیویورک به لندن پیامک‌هایی دریافت می‌کند که در آن‌ها فردی ناشناس تهدید می‌کند تا وقتی دولت ۱۵۰ میلیون دلار پرداخت نکند، هر ۲۰ دقیقه یکی از مسافران هواپیما را خواهد کشت…..

هر سه تا بازیگر مورد علاقه ی من کنار هم توی این فیلم بازی کردن : جولین مور ، لیام نیسون و میشل داکری!

دیگه سه تا ستاره که کنار هم بدرخشن جایی واسه تردید برای دیدن فیلم نمیزاره!

 لینک دانلود مستقیم

مشاهده ی تریلر فیلم :