yek_daneh@

درودهاااااا

خیلی وقت بوداینجا سری نزده بودم 😌🌹

کلی خودش خودبه خود تغییر کرده مثل قالبش.یادمه کلی گشتم تا مناسب تیتر انتخابیم یه قالب پیدا کنم. حالا نیست ☹️

جا داره اول از همه از  آقای علی شکیبا و جوجه و جوجه خان و آقا و خانم توت فرنگی و گیلاس،هوای بارونی ممنونم که من رو دراین مدت فراموش نکرده بودند. امید که هر جا هستید شاد باشید.🙏💚💙

با آرزوی شادی برای همه خوبان چه اونایی که یادم بودند و من بی وفا نسبت بهشون چه اونایی که مثل من گرفتار بودن و غافل از دنیای شخصی که تو مجازی برای خودشون ساخته بودند و مورد مهر خیلی ها...!

راستی برای اینکه بازم همو پیدا کنیم 

این آدرس اینستاگرام من هست 👈yek_daneh@

خوشحال میشم ببینمتون 

متاسفانه با گوشی کار میکنم و مطلب میزارم و فضا برای انجام خیلی کارها محدودِِ مثلا عکسی رو نمی تونم اینجا آپلود کنم و شما رو شاهد روند کاری که مدت کمیِِ شروع کردم، بذارم.

شاید بهتره بگم من خیلی بلدی نیستم 😬🙈

خلاصه که شاد باشید و منتظر حضور گرمتون هستم.

یه حس خوبی داشت دوباره اومدن به اینجا ❤

شاید از این طریق باز همدیگر رو پیدا کردیم و در اون دنیای جدید با هم گپ های خودمون رو ادامه دادیم...💕🙏🙂

change small energy

You are always happy and beautiful for me.You have a little energy to me.I change small energy for my big.I am thank you because you have small energy to me but you are not big star in my life.Excuse me because you have a little energy to me.I keep it small energy because I change small energy for my big and because you are always happy and beautiful for me and I hope enjoy it in the future if you change small energy for my big.Always happy and good luck because I love you and I want change small energy for my big.(fahimeh saidi)


سلام به دوستان وب یکدانه سرزمین ذهن ها

باتشکر از تمامی کسانی که ، مدتی نبودم ، به وب یکدانه آمده و با حضور پر از مهرتان باعث انرژی و خوشحالی من شدید.عزیزان همیشگی در قلب من ، من به وبهای همه کسانی که چه آمده بودند در این مدت 2 سال چه نه ، آمدم ،می دانم ، خیلی دیر، شاید دیر تر از پستی که الآن می خوانید ، خواهش من از شما این است که من را به بزرگواری خودتان ببخشید ، برخی از شما آدرس وبتان تغییر و یا فیلتر شده بود که باعث ناراحتی من شد . باید بگویم : عزیزانی که نام وبشان تغییر کرده، با نام جدیدشان تغییر لینک دادم و آنهائی که حتی آدرس وبشان تغییر یا فیلتر شده اند را به امید روزی که باز می گردند همچنان نگاه داشتم و کسانی هم بودند ، مثل من ، مدت طولانی است که وبشان را نگاه نکرده اند که می دانم روزی شما نیز ، باز می گردید پس از همین جا ، وب یکدانه ، برای تک تک شما عزیزان همیشگی در قلبم آرزوی سلامتی، شادی و موفقیت دارم.شاید دوباره نتوانم برای بازگشت به وب یکدانه اما همانطور که قبلا هم گفتم شما همیشه در قلب من هستید.من اعتقاد دارم اگر می خواهی محبوبت را ببینی تنها کافیست به قلبت رجوع کنی.در این مدت که هستم که نمیدانم تا چه زمان شاید تا زمانی که زنده هستم (زمانش را نمیدانم) شاید هم زودتر از مرگم از شما جدا شوم اما مرتب به وبهای شما می آیم.در تمامی مراحل زندگیتان به دور از غم و سربلند باشید.فهیمه سعیدی

سهم

سهم آدمی از بودن با هم همانی است که  خود تعیین می کنند . (فهیمه سعیدی)


سلام و صدها درود به عزیزان دور اما نزدیک ، باز مثل گذشته عذر خواهی و تشکر فراوان از یکایک مهربانانم، دوستانی چون : جوجه و جوجه خان ( نازنینم ! عذر خواهی که در این مدت جواب پر از مهرت را ندادم  اما همیشه دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم) ، محمد عزیز ( محمد جان ! ممنونم که برایم اینهمه کامنت گذاشتی و خوشحالم معدلت هم خوب شده  و امیدوارم که در تمام زندگیت معدلی به زیبائی یک رویا داشته بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشی)، فاطمه مهربان ( مهربونمی )، شهاب  جان ( خیلی خوبی  جزء این چیزی ندارم که بگم ) ، صدف  نازم ،( دوستت داااااااااااااااااااااااااااااااااارم )  همیشه بارانی (حمید جان! ببخشید که تولد شما رو تبریک نگفتم اما میگن : ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه هست ، بنابراین تولدت مبارک . روزهای زیبا و به یاد ماندنی از آن شما،در ضمن طرح وبتم دوست دارم)، رسول خوبم (رسول جان !مثل همیشه میشه به شما تکیه کرد) ، آقای عیوضی،آقا یاسر (معلم روشن دل ) ، آقا فرهاد ،در انتظار پرواز،نگار  نازنین،آهسته عاشق می شوم، باران بهاری  ، اختر نازنینم (دوستت دارم خیلی زیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد )، به دنبال رهائی از قفس (گلها زیبا هستند اما زیبائی آن برازنده زیبائی روح شما)، فاضله  جونم (همیشه و همیشه  گوشه قلبمی )، محسن   خوبم ( محسن جان ! از شما ممنونم که  مرتب به هر دو وب من نظری می  انداختی ، خیلی خوبی ) ستاره تنها، آبشار بهشت ،زهره شاعری بلندمایه،احسان  خوب ،بهارگرم ودل پذیر،لیلی   گرمابخش،یک پک ازندگی  .........................................................................................................................................................................و تمامی عزیزان دیگر که اگر نام یکایک را بخواهم ببرم در این صفحه نه تنها جائی برای نوشتن نام آنان نیست بلکه در هیچ کجای دیگر نیز قادر به یافتن شما عزیزان ،  نیستم! آمده ام برای خداحافظی ، می گویند جدائی بسیار سخت است! می گویم جدائی سخت نیست چرا که ما از یکدیگر زمانی جدا خواهیم شد که قلبمان دیگر نخواهد همدیگر را ببیند!قلب من همیشه جویای دیدار از شما عزیزان بوده ، هست ، خواهد ماند. نوشته هایم را برایتان به یادگار می گذارم و امیدوارم از دل نوشته هایم که بر اساس تجربیاتم است، لذت ببرید . همیشه و همیشه با پشتکار و اراده ائی محکم به آنچه که می خواهید برسید. همگیتان را دوست دارم و شما را به یکدانه سرزمین ذهنم می سپارم .باتشکر فراوان از شما مهربانانم- فهیمه سعیدی

ماورائی

خوبی اگر خالصانه باشد در حد فهم و شعور آدمی نیست. (فهیمه سعیدی) 


 سلام به دوستان همیشه همراه خودم . عذر خواهی از شما عزیزان ، که این بار من مقصر در جبران لطف تک تک شما بزرگواران هستم . قصد نیامدن نیست !!  باور کنید یا نه من هم دلم برای شما می تپد و از صمیم قلب میخواهم که  مثل گذشته پیش شما عزیزان آمده و از مطالب و سخنان شما عزیزان لذت ببرم. اما چه کنم که کمی گرفتار شدم.بزودی این سد (جدائی و دوری از شما عزیزانم) را میشکنم و جبران محبت خواهم کرد. در پناه ایزد منان همیشه شاد و  آرزوهایتان دست یافتنی بدون کوچکترین زحمت و یا خستگی باشد. (آمین). فهیمه سعیدی.

رتبه - ارزش

مقامت را در زیبائی روحت پیدا کن، آنجا جایگاه بهترین ، مقامهاست.(فهیمه سعیدی)

بهترین هدیه دنیا به تو ، احساست ، بر اساس گفته هایت است.(فهیمه سعیدی)


سلام به تمامی عزیزانی که در این مدت به وب یکدانه سرزمین ذهن ها آمده و با حضور پرمهر خود وب یکدانه را مزین کرده اند. دوستان عزیز و همیشه همراه من ! از تک تک شما ، تشکر و عذر خواهی میکنم که نتوانسته ام پاسخ پر از لطفتان رابدهم. علت : نقص فنی در مورد اتصال به شبکه. یکی دیگر ، که آن جزئی ترین اشکال از  اشکالات موجود در این مرزو بوم  می باشد. همیشه از داشتن امکاناتی که شایسته آنیم محروم هستیم .میگویند : چاره ائی نیست !! باید ساخت ! اما به اعتقاد من: چاره ائی هست ! باید گفت ، تا بشود ، آنچه که باید شود. به محض رفع اشکال حتما به وب شما عزیزان آمده و جبران لطف خواهم کرد.همیشه شاد و سربلند  باشید.باتشکر فهیمه سعیدی

غالب

گر میخواهی بر دشمن پیروز شوی! با او همان رفتاری را داشته باش که او با تو دارد.در آن زمان او مغلوب و تو پیروز میدان خواهی شد.(فهیمه سعیدی)


شناخت

سامان دادن یک وضعیت نامشخص نیاز به همت افرادی مشخص دارد.(فهیمه سعیدی)

در عالم گر نتوانستی سخن بگوئی دیوانه شو.(فهیمه سعیدی)

پست ترین افراد کسانی هستند که به ظاهر فریبنده اما باطنی مانند دیو دارند.(فهیمه سعیدی) 

(از تمامی عزیزانی که در این مدت نبوده ام و با لطف خود وب یکدانه را مزین نموده اند بی اندازه سپاسگذارم.تقدیم به شما دوستان همیشگی)


چشم پوشی

بدترین لحظه و بدترین انسانها کسانی هستند که بادیدن حقیقت ، سکوت می کنند!(فهیمه سعیدی)

(به یاد دوست عزیزی که نام وبش زنده به گور بود و در حال حاضر وب این عزیز فیلتر شده است و تمامی کسانی که با این عمل از ادامه مسیر منصرف گشته اند که اعتقاد دارم سخن دل نگفتن مانند طناب داریست که اگر به زبان نیاید تورا بی شک خفه خواهد نمود_ ضمنا شما دوست عزیزی که وارد وب یکدانه شده و محبت کرده مطالب این وب را چه به تمامی و چه اندک مطالعه می نمائید از طرف این وب برای وبهای دیگر سخن نرانید چراکه من اصلا عادت ندارم از شخصی برای دیگری بدگوئی نمایم و باید بگویم شخصیت من ، تمامی نوشته های من است و غیر از آن نیست ، و اضافه می نمایم اینگونه اشخاص که از زبان دیگران سخن خود را می گویند. ناتوانانی هستند که توانائی هیچگونه حرکتی  را ندارند.بنابراین علاقه ائی ندارم چیزی را به زبان برانید که وب یکدانه هیچگونه نقشی در آن ندارد . باتشکر از حضور باارزشتان)




باسلام به تمامی عزیزانی که باحضور خود وب یکدانه را مزین ساخته و می سازند . با عذر خواهی از تک تک شما عزیزان ، من سر فرصت تمامی مطالب باارزشتان را خوانده و به تمامی نظراتی که با لطف خود برای وب یکدانه گذاشته اید پاسخ میدهم.پیروز و سربلند باشید.


کیاست

بازیرکی با مردم سخن بگو که از تو طرد نشوند ، یا سوء استفاده گریها نکنند!(فهیمه سعیدی)

حفظ مقام از رسیدن به آن مهم تر است.(فهیمه سعیدی)

تظاهر - اراده

ما دروغهایمان را در نمادی به نام انسانیت محو کرده ایم.(فهیمه سعیدی)

همت کنیم تا حسرت نخوریم!(فهیمه سعیدی)

دوروئی - فرجام

ما انسانیت را دفن کرده ، پشت مساجد پنهان شده ایم.(فهیمه سعیدی)

بدترین کلافگی زمانی است که به آینده نگاه میکنی اما نتیجه ائی در آن نمی بینی!(فهیمه سعیدی)

سوزهاوسازها

بدترین زجر ، زمانی است که تو میگوئی اما  گوشی برای شنیدن نیست.(فهیمه سعیدی)

زیباترین نگاه را آن لحظه پیدا کن که خودت در آن غرق شده باشی.(فهیمه سعیدی)

رابطه ائی که اصولی پایه ریزی نشده باشد همان بهتر که نباشد.(فهیمه سعیدی)

چیزی را انتخاب کن که در کنارش آرامش داری و میگیری.(فهیمه سعیدی)

به هرمطلب یا موردی فکر نکن که که هر مطلب یا موردی ارزش  دل مشغولی را ندارد.(فهیمه سعیدی)


آزاد اندیشی

ثمره زندگیمان دردستان خودمان ، هسته ائی که در وجودمان نهفته شده ، آیا زمان آن نرسیده که دیگر شکوفا گردد!! بادستانمان، خاکِ هسته پنهان شده را درخود، آبیاری ، بادلهایمان ، گرمابخش آن ، و با عمق نگاهمان ، منتظر شکوفائیش ، باشیم.(فهیمه سعیدی)

(تقدیم به تمامی عزیزانی که دراین مدت کم اما زیبا و دل انگیز ،مرا همراهی کرده اند .دوستانی که بدون شناخت از من ،در کنارم بودند ،چون:سگ ،مستر موزیک ،دست به قلم،همینه که هست،کارگاه صنعتی عیوضی،دلداده،آهسته عاشق می شوم،rahedoor،میکروب،رسوای زمانه،persian feel،دوست داری به عشقت چی بگی،دل نوشته،دلنوشته،گالری عکس،جفنگیات مادونفر، بزرگترین و به روزترین وبلاگ عاشقانه پایگاه تفریحی جزیره ، دست پخت  ،اوآمرزنده است ، کارخانه کلمه سازی، فرید مرادی، خانم توت فرنگی و آقای گیلاس،  درانتظار پرواز، چیتای کفر، دست نوشته های داداشی و ا، یخ زدم از تنهایی، یادم آید روز باران، علمی ، برف نو ، به دنبال رهائی از قفس ، ستاره تنها ، آبشار بهشت ، نخلهای استوار ، همیشه بارانی ، MINI بووس ، جوجه و جوجه خان ، بدون شرح ، یه پک از زندگی ، برفکهای ذهن من ، زنده به گور ،  love is afraid of losing you ، عشق خفن،آری آری تاشقایق هست زندگی بایدکردو تمامی عزیزانی که بوده اندواگر نامی از ، عزیزان برده نشده به دلیل حضوراندکشان ونداشتن، آدرسهایشان است، فقط و فقط بدین علت و علت دیگری ندارد.دوستان به اصطلاح مجازی اما از نظرمن واقعی ، چراکه اعتقاد دارم دوستی آنی نیست که به ظاهر باشد و نزدیک بودن دو فرد درکنار یکدیگر ، دوستی عمقی تر از هرچیزیست که درتصورمان میگنجد به شما دوستان به ظاهر دور ولی در باطنم نزدیک میگویم: سال 1390 مبارک، امیدوارم سال جدید ، سالی پراز برکت و موفقیت چشمگیر ، آزادی از بند اسارتهای نامردمی،آزادی از بایدهای پوچ و نداشتن اصل ،و...،باشد. تازمانی که هستم در کنار شما خواهم بود و اگر هم نبودم بازهم بدانید که قلبم متعلق به تمامی عزیزانیست که همیشه بوده اند و حتی آنهائی که نبوده اند.این تنها عیدی ایست که به شما نزدیکان دور اما آشنا میتوانم تقدیم کنم.عید همگیتان مبارک.)

فهیم

در هرسنی که باشی فقط ادراک درستت است که میتواند دوست صمیمیت شود.(فهیمه سعیدی)

هوس باز

تو مانند شیرَ کانی می مانی!
و دنبال شاهپرکی!
شاهپرکی دردستان تو!
قلب تو همان شاهپرکی!
تو بی توجه به قلبت!
هنوز ! به دنبال شاهپرکی؟!!

     (فهیمه سعیدی)

درسنامه

زندگی سخت گیر ترین معلم دنیاست . اول امتحان میگیرد سپس درس میدهد . ولی در این میان کسی موفق است که درسنامه های افراد شکست خورده را به کار گیرد.
در عین حال تا زمانی که از شکست خوردن بترسیم پیروزی نصیب ما نمیشود. پس عالمانه و جسورانه حرکت کن.(سخنی از یک
ناشناس که درآمیخته با تفسیر محمد دوست خوبم ،می باشد.)

(از محمد عزیز با نام انحصاریه persian feel برای فرستادن این مطلب زیبا برایم تشکر میکنم)

جستجو

از تو خواهم گفت!

از تو...

توئی که شپره پررنگه نورمنی!

توئی که زیبای بهار منی!

تورا خواهم جست!

مراببین که چگونه باتو همراهم!

مرا دیده ائی که چگونه باتو همصدایم!

می بینی مرا؟!

جستجویم کن!

می بینمت

دستانت ، گمشده در دستانم!... (فهیمه سعیدی)

(برای احسان مهربان(همینه که هست)و دختر دوست داشتنی لیلی(دلداده)دوستان خوبم امیدوارم که لذت ببرید.)

بدون شرح

چکنم ! با دل تنگم که ز تو بیمار است.

چکنی ! با دل سنگت که زمن بیزار است.

                                      (فهیمه سعیدی)

نتیجه

در هرزمینه ائی ، موفقیت زمانی حاصل میشود ،که تو آن را بخواهی بدست بیاوری .(فهیمه سعیدی)

تجمع بی فایده

نگذار حرفهایت برروی هم انباشته و مانند لجنزاری شود که در آن صورت پاکسازی به کندی صورت می گیرد.(فهیمه سعیدی)