هر چقدر که بخواهی

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست .

هر چقدر که بخواهی

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست .

سال 90

سال جدید را به همه تبریک می گم و امید وارم سالی باشه برای انجام کارهای نکرده و امید وارم که هممون بتوانیم همه ی کارها مون را به خوبی انجام بدیمو به هدف هامون برسیم ویک مطلب رو که از یکی از دوستان وبلاگ نویس گرفتم دستش درد نکنه:http://upit.cc/images/e79f3b0c.jpg

دختری باهوش تر از انیشتین وبیل گیتس!!!!!!!

و دختری 11 ساله است و همانند بسیاری از هم سالانش از بازی و تفریح کردن لذت می‌برد.
هرچند ویکتوریا کوی می‌گوید همانند همه هم سن و سالانش است اما او با همه افراد یک تفاوت بزرگ دارد و آن هم ضریب هوشی فوق العاده‌اش است.
این دختربچه 11 ساله پس از تستی که در «منسا» (سازمان افرادی با ضریب هوشی بالا) نشان داد که از افرادی چون اینشتین، استفان هاوکینگ و بیل گیتس باهوش تر است. ویکتوریا کوی با ضریب هوشی 162 در حال حال حاضر بالاترین ضریب هوشی در جهان را از آن خود کرده است.
اینشتین، استفان هاوکینگ و بیل گیتس با ضریب هوشی 160 پیش از این باهوش ترین افراد جهان محسوب می‌شدند. پس از این نتیجه از سوی چهار مدرسه از مدارس سطح اول جهان برای این دختربچه پیشنهاد بورس تحصیلی مطرح شده است. ویکتوریا در این باره می‌گوید: «وقتی از نتیجه تست باخبر شدم خودم هم تعجب کرده بودم. برایم خیلی جالب است که هوش من را با افراد بزرگی چون اینشتین و بیل گیتس مقایسه می‌کنند اما مسئله مهمی که وجود دارد این است که هرچند هوشم از بقیه بالاتر است اما از کوچک ترین لحظات زندگی ام لذت می‌برم. پازل حل کردن را خیلی دوست دارم و زمانی که بزرگ تر شدم می‌خواهم در رشته بیولوژی تحصیل کنم.»
 
ویکتوریا با این تست نه تنها از دانشمندان بزرگی چون بیل گیتس و استفان هاوکینگ پیشی گرفته بلکه ازافرادی چون سیگموند فروید، (ضریب هوشی 156)، ناپلئون بناپارت (ضریب هوشی 145) و هیلاری کیلینتون(ضریب هوشی 140) باهوش تر محسوب می‌شود.تنها دو درصد از افراد جهان ضریب هوشی بالای 148 دارند و ضریب هوشی میانگین و نرمال 100 است. ویکتوریا تنها کودکی است که در تست منسا شرکت کرده و به این امتیاز جالب توجه دست یافته است. او می‌گوید:«من واقعا از علم لذت می‌برم و دوست دارم همه چیز را تجربه کنم اما در عین حال عاشق بازی کردن و ورزش کردن هم هستم».

وقتی زمین می لرزد

در گذشته چینی هاتصور می کردند که زمین برپشت یک گاوغول پیکر قرار دارد و وقتی این گاو زمین را از یک شانه ی خود به شانه ی دیگر پرتاب می کند زمین لرزه اتفاق می افتد.

من که خودم شخصا موندم چی بگم راجب این چینی ها

عید

تا چند روز دیگه نیستم از الان عیدو بهتون تیریک می گم

شعر یعنی...

شعریعنی شکوفه ی گیلاس
در شبی نقره رنگ و مهتابی
شعریعنی نگاه گیرایی
از دو چشم سیاه یا ابی

شعر یعنی خیال یعنی گل
شعر جاریست شعر یعنی اب
شعر یعنی ترانه یعنی باغ
شعر رویاست شعر یعنی خواب

شعر گاهی امید پرواز است
در دل نا امیدزندانی
گاه بیم نبودن اب است
در دل تشنه ی بیابان

شعر گاهی نماز وگاه دعاست
یا غم پیر خسته ای تنهاست
گاه پیوند دست ها شعر است
شعر گاهی گدای کوچه ی ماست