هر چقدر که بخواهی

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست .

هر چقدر که بخواهی

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست .

ژینو

اگه یادتون باشه ژینوس یه پست با عنوان(حدس بزنین این چیه )گذاشته بود و چون کسی نتونست حدس دقیقو بزنه باید چند تا از بچه های وبلاگای دیگه بهش جایزه می دادن که یکیشون من بودم و به عنوان جایزه می خوام یکی از نقاشی هامو بهش بدم.

لطفا به ادامه مطلب برین و جایزشو ببینین.

سفر نوشت:

از فردا قراره برم سفر و تا بیست و هشتم اینا بر نمی گردم و اونجا نمی تونم پست بذارم.دلم خیلی تنگ می شه برای اینجا وقتی هم برگشتم کلی عکس از اونجا براتون می ذارم.پس فعلا خدا حافظ

ادامه مطلب ...

نلسون ماندلا

نلسون ماندلا


یادمان باشد بعضی هایمان شانس گفتن کلماتی را داریم که


برخی دیگر حسرتش را


مثل : بابا، مامان، پدربزرگ....



در انتها

در انتها مدرسه از الاف کردن ما دست برداشتو امتحانو ازم گرفت.راحت تر از اونی بود که فکرشو می کردم.

ولی چیزی که ازش خیلی دارم می سوزم اینه که من دو سوال ریاضی رو از روی بی دقتی غلط نوشتم.

یه سوال که زیادم تقصیر من نبود توی یه تساوی که باید سادش می کردم یکی از منفی ها بد چاپ شده بود و من ندیدمش و نتیجش غلط شد.

سوال دوم که کاملا تقصیر من بود و باز از روی بی دقتی های تکراریم.من گاهی اوقات از گزینه ی اول شروع نمی کنم به خوندن و از چهارم شروع می کنم حالا نمی دونم چی شد گزینه سه رو خوندم دیدم درسته و علامت زدم و اصلا حواسم نبود به گزینه های دیگه نگاه کنم و معلوم شد جواب درست گزینه چهار بود که الف و ج توش بود و من فقط ج رو علامت زدم

نکته:

توی علوم یه هم چین سوالی بود و اونو با دقت خوندمو جواب دادم حالا سر این چرا اینجوری کردم نمی دونم

ولی باز در کل امتحانم خوب بود(عربی و زبان 100 می شم-علوم80 می شم-ریاضی 70(می تونستم 90 شم))


انیشتین


دنیا جای خطرناکی برای زندگی است.


نه به خاطر مردمان شرور،


بلکه به خاطرکسانی که شرارتها را می بینند و کاری درمورد آن


انجام نمی دهند.

عکس

امروز حوصلم سر رفته بود و از هر چی گیزرم اومد از نمای نزدیک عکس گرفتم.

بعضی از عکس ها جالب شده بودند گفتم براتون بذارم (تا ببینین چه دوست هنرمندی دارین)

جمله نوشت:

مونتسکیو


آدمی اگر فقط بخواهد خوشبخت باشد به زودی موفق میگردد


ولی او می خواهد خوشبخت تر از دیگران باشد


و این مشکل است


زیرا او دیگران را خوشبخت تر از انچه هستند تصور میکند.



ادامه مطلب ...

مترو

در این چند روز اخیر با مترو به تهران رفتم و اوقات خوبی رو داشتم.

الان می خوام یه عکس از متروی تهران از نمای بالا رو نشون بدم به ادامه مطلب برین و ببینینش

ادامه مطلب ...