هر چقدر که بخواهی

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست .

هر چقدر که بخواهی

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست .

4تیر

دوستان گرامی بر اثر امتحان میان ترمو بعدش ترمو و بعدش تیز هوشانو بعدش کارنامه و ورودی دبیرستانو(به طور کلی بد بخت شدن من)تا 4تیر بلانسبت و خدای نکرده منو مرده فرض کنین

مجله تایم




★ ★ ★ اصغر فرهادی تا الان در نظر سنجی سایت مجله تایم در رده سوم قرار گرفته
و از کسانی چون

Lady Gaga
Angela Merkel
Michelle Obama
Salman Khan
Shakira
Mark Zuckerberg

جلو زد !!!


خبر نوشت:

اصغر فرهادی برای فیلمنامه اثر بعدی خود جایزه کمیسیون امور آموزش، فرهنگ، رسانه و جوانان اتحادیه اروپا را بدست آورده است.


شانس

هر سال کلی عیدی می گرفتمو هدف خاصی نداشتمو خرد خرد خرجش می کردم ولی امسال که می خواستم پولامو جمع کنم یه چیزی که می شه گفت نسبتا گرونه رو با عیدیم بگیرمو بقیه عیدیمو پس انداز کنم همه فامیلا شهرستانن و منم نرفتم و امسال کمترین عیدی کل زندگیمو گرفتم.

جالب اینجاست هر دفعه برای یه کاری برنامه ریزی می کنم کارم خراب میشه.

خب عیدی حالتونو نگیرم دیگه

نوروز

امروز یک فروردین کاملا هم نزدیک عیده تا وقتی که پستو برای انتشار بذارم عید شده.

تولد وبلاگم هم دو روز پیش بود گفتم الان بگم

عیدو به همتون تبریک میگم

بووووووووووووووووووووووووووووووووس

بعدا نوشت:

اومدم به وبلاگم غروب سر زدم از زمان بندی وبلاگم کیف کردم یه دقیقه هم دیر تر نشد