هر چقدر که بخواهی

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست .

هر چقدر که بخواهی

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست .

روباتیک(2)

بالاخره رباتیک ثبت نام کردم و چهارشنبه اولین جلسم بود.معلممون خیلی خوبه تازه فهمیدم ملم یکی ازدوستامه که الان سوم راهنمایی و تو فرزانگان داره درس می خونه تازه توی کشور سوم هم شد(از دوست من انتظار کمتر از اینم نمی رفت)

بهمون توضیح داد که رباتیک مخلوط سه رشته ی کامپیوتر الکترونیک و مکانیکه.بعدش هم توضیح داد که بهمن مسابقه استانیه بعد خوبامونو جمع می کنن و می برن کشوری و اگه(اگه) توی کشوری رتبه بیاریم اواخر شهریور می برنمون توی مسابقات دبی

راستی  عکسای کرمانشاه رو جمعه هفته دیگه می ذارم

روباتیک

کسی نظری راجب رباتیک که در موردش صحبت کردم نداره؟(پست پایین)

هیچی؟!

لینک مفید نوشت:

لطفا بهش مراجعه نکنید هیچم مفید نیست(البته به حافظ توهین نشه)

ولی من واقعا موندم اون عشق سنج چیه

این لینکا مال قالبه من بی گناهم

دبیرستان

یک مهر که شروع شد فهمیدم که دبیرستان سخت تر از اونیه که فکرشو می کردم.

شیمی و فیزیک پشت سر هم داریم و بعدش کلاس زبان و طراحی هم دارم اینه که وقتی میام پای اینترنت فقط به صفحه خالیه بلاگ اسکای نگاه می کنم ولی چیزی نمی نویسم.

اما بهتون قول می دم که عکس های کرمانشاه رو در چند پست آینده براتون بذارم.

راستی مدرسه اومده و راجب کلاس رباتیک با هامون صحبت کرد.

سال دیگه می خوام رشته ی تجربی رو انتخاب کنم اما خیلی به مسابقات ریاضی علاقه دارم و الان دو دلم که اسممو برای کلاسش بنویسم یا نه.

راستی از اواخر آذر دیگه طراحیم از حالت مبتدی در میاد و می تونم ترکیب رنگ بخونم تا برم رنگ روغن.

راستی کلاس زبان هم که تابستون امتحان سطح دادم Basic3 قبول شدم.معلمم خیلی آدم شوخ طبع  خوبیه سر کلاسش اصلا دلت شاد می شه.