هر چقدر که بخواهی

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست .

هر چقدر که بخواهی

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست .

تولد

دیروز نتونستم بگم تولدمه ولی امروز اومدم

خبر بدم که دیروز تولدم بود.راستی اسم واقعیم هم اهو هست نه بهار با اسمم هم مشکلی ندارمو همینجوری گذاشتم بهار.دوباره بریم سراغ تولد.از اونایی که اومدن و بهم تبریک گفتن خیلیییییی ممنونم حالا هم چند تا شکلک رقص و اینا میذارم.

لبخند بزنید











یه مدل رقصم هست خیلی با ناااااااااااااااااااااااااااااااااااز میان که من خوشم نمیاد







راستی خدا رحم کرد تولدم بعد امتحانا افتاد وگرنه وضعیتم اینجوری بود






پس جا داره به خودم تبریک بگم که تموم شد



۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩


خب بر گردیم سر رقص اینم خیلی بده که وسط رقص ضد حال بخوری








یکی از چیزای خوب تولد هم کادو هست که من کادو های خیلی خوبی گرفتم




البته کیکم خیلی مهمه(همش فکر اینام)کیک من شکلاتی بود


خب فکر کنم دیگه زیادی وراجی کردم وقتشه برم خدا حافظ






کارنامه

بالاخره درس خوندن جواب داد از نمرم هم خیلی راضیم وقتی کارنامه رو گرفته خیلییییییییییییییییییییییییییی ذوق کردم چون  معدلم 20 شد.

توی دبیرستانی هم که می خوام برم و قبول شدنش سخته(در واقع تیز هوشانه)خب حتما معدلم امتیاز خیلی خوبی تو قبول شدنم داره

راستی فردا تولدمه یادتون نره سر بزنین

همتونو دست دارم بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

سه باره برف

دوباره برف اومدهذوق مرگ شدم بیرون انقدر خوشگل شدهاین دفعه قول می دم براتون عکس بذارم تا بعد

مطالب جالب

به سلامتی:

به سلامتی مهره های تخته نرد که تا وقتی رفیقشون تو حبس حریف به احترامش بازی نمی کنن....

به سلامتی کسی که بهش زنگ میزنی.....خوابه....ولی واسه این که دلت رو نشکنه میگه:خوب شد زنگ زدی....باید بیدار میشدم.

سلامتی پسر بچه های قدیم که پشت لبشونو با ذغال سیاه می کردن که شبیه باباهاشون شن.نه مث جوونای امروز ابروهاشونو نازک می کنن که شبیه ماماناشون شن.

به سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نذاشت ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره....

سلامتیه دوست نازنینی که گفت: قبر منو خیلی بزرگ بسازین.... چون یه دنیا ارزو با خودم به گور میبرم.....!

به سلامتی اونایی که اگه صد لایه ایزوگامشون هم بکنن بازم معرفت ازشون چیکه میکنه...

وقتی طبیعت مجسمه ساز می شود:











[]

[]


[]


[]

[]

[]



[]