هر چقدر که بخواهی

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست .

هر چقدر که بخواهی

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست .

رباتیک (3یا شایدم 4 :D)

سلاااااااااااااااااام

خب اومدم اول از همه راجب رباتیک بگم

رباتیک با گروهمون خیلی بهمون خوش گذشت رتبه نیاوردم ولی دس از سرشون بر نمی دارم از اواخر خرداد ترم جدید شروع می شه و شرکت می کنم.

حالا دوباره برگردیم به عقب و روز مسابقه:

من و دوستم شش ، هفت ساعت تموم داشتیم روی رباتمون کار می کردیم بدون اینکه چیزی بخوریم اما چند دقیقه قبل از مسابقه بود که می خواستیم برنامه رو لود کنیم و بریم سر زمین که لپ تاب هنگ کرد و ما با دو دقیقه تاخیر رسیدیم.داور مسابقه هم یه خانومی بود که بگم خدا چیکارش نکنه از کرجی ها بدش میومد بدجوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووور

وقتی هم که فهمید ما دو دقیقه تاخیر داریم نذاشت بریم سر مسابقه

حالا از طرف دیگه ما بعدا دیدیم که یه پسر از بجنورد فکر می کرده ساعت یازده و نیم مسابقه داره ولی ساعت نه و نیم مسابقه داشته اما اونو به راحتی راه دادن و حتی بهش وقت تست گیری هم دادن

بله و به همین سادگی مامسابقه رو از دست دادیم.

البته یه گروه دیگه که از مدرسه ی ما اومده بودن چهارم شدن و ما خیلی خوش حال شدیم(راستی وقتی اول کار گفتم توی مسابقه بهم خوش گذشت حتما میگین برای چی؟)دلیلش اینه که یه اتفاقای عجیب و خنده داری توی مسابقه برامون افتاد که ممکنه تو زندگیت یه بارم برات اتفاق نیفته.روی هم رفته بچه های کرج که حدودا بیست نفر بودن همشون هم از نظر رباتیک و هم از نظر اخلاقی عالی بودن.

فعلا هم که بنده درگیر امتحانات مدرسه هستمو امتحانات...

نظرات 3 + ارسال نظر
ehsan پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:25 ب.ظ http://eyebrine.ir

سلام آهو جان چطوری؟خوبی؟
لطفا به منم سر بزن.
من که لینکت کردم اگه دوس داشتی تو هم منو با اسم اشک چشم لینک میکنی.ممنون
--------------------------
www.eyebrine.ir & www.gesmat.tk & www.eyebrine.tk

چشم

سِــپـهـر شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ق.ظ http://GreenDream.blogSky.cOm

موفق باشی آهو خانوم.

بعله این نابرابری ها زیاده اینجاها حساس نشو. کم کم عادت میکنی

حساس نشدم
مرسی

امیرحسین(StreetGroup) پنج‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 ب.ظ http://streetgroup.blogsky.com/

چه عجب

یه خبر از خودت دادی دختر

ایول بابا..من انقد خوشم اومده از رباتیک و اینا

ایول دمتون گرم...بازم با انگیزه برید جلو و تابستون شروع کنید

همینکه خوش گذشته خیلی خدا رو شکر

موفق باشی بهار

آره بابا رباتیکو به این زودی ول نمی کنم اتفاقا دیروز جلسه ی اول تابستونم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد