هر چقدر که بخواهی

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست .

هر چقدر که بخواهی

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست .

تموم شد

امتحانا تموم شد با دو ساعت تاخیر برگشتم خونه ولی مهم نیست

آزااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادی

از این به بعد دیگه پست گذاشتنم شروع می شه

(قابل توجه ژینو جان)

یه نفس راحتی بکشم

آخرین امتحانمم شیمی بود.خوب دادم.

خیلی حرف دارم که بعدا بهتون می گم بعلن رفتم.

بوی شوم امتحان آید همی /  یارصفر مهربان آید همی

ما ز تعلیم و تعلم خسته ایم / دل به امید تقلب بسته ایم

مابرای کسب مدرک آمدیم /  نی برای درک مطلب آمدیم

(ایام جانسوز امتحانات برشما دانشجویان و دانش آموزان کوشا تسلیت!)

فیزیک

سه شنبه هفته قبل امتحان فیزیک دادم و نود درصد بچه های کلاس واقعا گند زدن.

عقدش موند رو دلمون نه برای اینکه نخوندیم

نه برای اینکه از خودمون بیشتر انتظار داشتیم

نه برای اینکه معدلمون پایین اومد

نه برای اینکه خانوادمون نا امید شدن

برای نامردی دبیر یکی از کلاسا که اگه سیزده تا سوال بود بیست تاشو اون طرح کرده بود.

فکر می کنین سوالا رو از کجا آورده بود ؟ از جزوه شاگرداش که اصلااااااااا شبیه چیزی که با ما کار شده بود نبود.برای این امتحان کتاب خوشخوان خونده بودم دیگه بهتر از این کتاب؟

وقتی سواولا رو دیدم مغزم بسته شد حس آدمی رو داشتم که بهش بگن فیزیک اول دبیرستانو داری ولی ازش دیفرانسیل سوم دبیرستان رو بگیرن.

از اونموقع هم حوصله پست گذاشتن نداشتم

ولی حالا می خوام این امتحانو همین جا تموم کنم و بیخیالش بشم .بجاش امتحانای بعدیم عالی بدم راستی فردا امتحان زیست دارم .درس ساده ایه معلمشم خیلی خوبه

راستی کلاس زبانم هم شروع شده معمم خیلییییییییییییییییییییی ریلکسه

مثلا میگه با این چهل تا کلمه جمله بسازین 15 صفحه کتاب کارتونو حل کنین دیالوگ رو حفظ کنین بعد با یه لهجه خیلی ریلکس می گه that's it

خوبیش اینه که موقع درس دادنو درس پرسیدن اصلا قیافه جدی نمی گیره نمی گه اینجا را اشتباه بگین و غیبت کنین و اینا نمره کم می کنم(برعکس قبلی)

راجب موضوع درس که مطمدنم برای هیچ کدومتون جالب نیست چقدر پست گذاشتم(حتما حالتون خیلی گرفته می شه برسین آخرش)

پاشو برو زن بگیر

خیلی وقته مطلب طنزی نذاشتم دلم تنگ شده

این یکی یکم قدیمیه و شاید خونده باشین ولی خیلی جالبه برین ادامه مطلب ببینین

ادامه مطلب ...

میمون

عکس میمونا که کشیدمو یادتونه قرار بود بذارم خداییش خیلی خوب کشیده بودم و توی کلاسور مدرسم بود.

می خواستم برگه ریاضیمو در بیارم که دوستم اونو دیدو کلی غش و ضعف رفت برا همین دلم نیومد بهش ندم بهش کادو دادم ولی برای اینکه کنجکاویتون از اصلی یه عکس می گیرمو تو ادامه مطلب می ذارم برین ببینین

ادامه مطلب ...