هر چقدر که بخواهی

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست .

هر چقدر که بخواهی

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست .

طراحی

راستی تو این کلاس طراحی که دارم می رم پیشرفت کردم امروز دیگه باهام سایه کار می کنه.

خبر نوشت:

یه زلزله 3.8 ریشتری توی تهران و اطراف رودهن حدود ساعت یک صبح رخ داد


نمونه

تو این مدرسه که قبول شدم هر چهار شنبه یه امتحان اینترنتی داریم که ساعت 9 شروع میشه و الان هم من تموم کردم.

نکته جالب اینجاست که فقط ده تا سواله اما وقتی می خوای شروع کنی میبینی سوال هاش چقدر سخته.

برای شهریور هم یه برنامه امتحانی مثل میان ترم گذاشتن که مال درس های دبیرستان هم هست

اونوقت کلاسی هم برای ما نذاشتن.

حالا دیگه قراره من چیکار کنم خودمم نمیدونم.

یه نکته :

جدیدا من چقدر غر غرو شدم


بی عنوان

روزانه هزاران انسان به دنیا


 می‌آیند...

اما انسانیت در حال انقراض است!

شرایط



از صف آیفون تا صف مرغ (عکس)  www.taknaz.ir



می بینین چقدر مشکلاتمون شبیه هم هست!

خبر خوش

اومدم خبر خوب بدم  امروز فهمیدم که دبیرستان نمونه دولتی قبول شدم

هورااااااااااااااااااااااااا