هر چقدر که بخواهی

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست .

هر چقدر که بخواهی

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست .

نمونه

تو این مدرسه که قبول شدم هر چهار شنبه یه امتحان اینترنتی داریم که ساعت 9 شروع میشه و الان هم من تموم کردم.

نکته جالب اینجاست که فقط ده تا سواله اما وقتی می خوای شروع کنی میبینی سوال هاش چقدر سخته.

برای شهریور هم یه برنامه امتحانی مثل میان ترم گذاشتن که مال درس های دبیرستان هم هست

اونوقت کلاسی هم برای ما نذاشتن.

حالا دیگه قراره من چیکار کنم خودمم نمیدونم.

یه نکته :

جدیدا من چقدر غر غرو شدم


نظرات 4 + ارسال نظر
پژمان پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:58 ب.ظ

moalem begir kho

na baba dige dar halat mamooli madrese nemikham moalem begiram

پژمان جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:37 ب.ظ

pas bayad khodet bekhooni dg
pedaret dar miad vali

Ghasedak جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:45 ب.ظ http://earsplitting-silence.blogsky.com/


بهله بهله ، شما اینجوری درگیری ما یه جور دیگه منظورم واسه کنکور بود...

انشاالله موفق باشی عزیزم ، حسابی بخون...

من از امسال می خوام شروع به خر خونی کنم که تو کنکور بیچاره نشم دیگه

شبنم جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:55 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


منو بکشن هم تابستون کتاب دستم نمیگیرم

من تا 4 ماه پیش اینجوری بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد