هر چقدر که بخواهی

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست .

هر چقدر که بخواهی

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست .

تبلیغ

اگه توی وبلاگم بخش(دوسشون دارم)رو نگاه کنید یکیشون نوشته همه چیز در باره ی منچستر یونایتد که براتون اشنا نمیاد وبلاگ داداشمه(ارشیا از توی وبلاگ احسان میشناسینش)در مورد اخبار منچستره که اگه علاقه داشتین می تونین بهش سر بزنین(البته من لینکش نکردم خودش کیبورد رو از دستم کشید و خودشو لینک کرد)ما هم گفتیم یه پستی بذاریم هم اشنا شین هم در موردش توضیحات داشته باشین که اگه خوشتون اومد برین.


لعنت به بلاگ اسکای

حدود یه ساعت داشتم برای پستم عکس جمع میکردم تا تموم شد و انتشارو زدم این بلاگ اسکای قاطی کرد و یه ساعت زحمتم به باد فنا رفت دیگه پست ندارم

تعطیلی

امروز کاره های روزانمو انجام دادم وساعت ۱۱:۰۰ ناهار خوردم(اخه این هفته بعد از ظهریم)بعد از ناهار اومدم به وبلاگم و دوستان سر زدم بعد یه بازی که احسان بهم معرفی کردو رفتم ببینم چجوریه که به یه مشکلی برخوردم وتا ساعت ۱۲:۲۰ داشتم از احسان سوال می کردم و اون هم راهنماییم می کرد.بعد که اومدم برم یکی از دوستان سلام گفت و ما هم عذر خواهی کردیم و گفتیم باید برم مدرسه که خودم خجالت کشیدم انقدر سری خدا حافظی کردم.بعد از این همه دنگ و فنگ که مدرسه گفته بود از اداره بخش نامه اومده باید بیاین وقتی به مدرسه رسیدم گفتن مدرسه تعطیله ومن قیافم این شکلی شداخه از ساعت ۹:۰۰ کارامو کرده بودم اومدم استراحت کنم دیرم شد بدوبدو رفتم دیدم الکی اومدم.

این هم روز زیبای ماکیف میکنین زندگی من رو.

دیگه سرتونو درد نمیارم بابای

بازی

بچه ها چند وقته می خوام بازی دانلود کنم اما بازی و سایت خوبی گیر نمیارم لفطن اگه سایتی سراغ دارید توی بخش نظرات برام بنویسیدFor You