هر چقدر که بخواهی

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست .

هر چقدر که بخواهی

باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست .

مدرسه

روز اول مدرسه ذوق و شوق نداشتم ولی باز با دیدن دوستام خوش حال شدم.و قتی هم که زنگو زدن تا بگن کی تو چه کلا سی هست تا ساعت ۹:۳۰ صبح توی حیاط مدرسه نگهمون داشتن .(پاهام مثل چوب خشک شده بود و چشمام هم از شدت نور داشت کور میشد)بالا خره که رفتم سر کلاس دیدم خیلی تعداد بچه های پارسال  توی این کلاس کمه و یکیشونو که باهاش نسباتا دوست بودمو پیدا کردم و کنارش نشستم و بعد چند دقیقه بود که منو اون فهمیدیم که چه جای وحشتناکی افتادیم .دانش اموزا عین ماست و مثل مجسمه نشسته بودن  و هیچ کس حتی راجب درس هم یه سوال نمی کرد.(انقدر ساکت بود که اگه یه پشه میومد تو کلاس همه صداشو میشنیدن)

معلممونم حتی حوصلش سر رفته بود و گفت درس تموم شد هر کاری می خواین بکنین بازم هیچ کس هیچ کاری نکرد معلممون کم کم داشت خوابش میبرد من و دوستم هم داشتیم به هم میگفتیم کاش می تونستیم توی کلاس سه چهار باشیم و کم مونده بود که از عصبانیت سکته کنیم که معاونمون اومد و گفت دو نفر معدل بالا باید  برن کلاس سه چهار و اسم منو صدا زد و منم از خدا خواسته گفتم باشه و دوستم هم با کلی خواهش و تمنا و گفتن معدلش که نسباتا خوب بود با من اومد و الان تو کلاسی هستیم که بیشتر دوست های صمیمیم و البته کسایی که همیشه از معلما سوتی میگیرن و کاری میکنن کل کلاس بخندن هستم

اگه ایرادی توی تایپ دیدین تخصیر من نیست کیبورد خرابه

نظرات 4 + ارسال نظر
zhinoos چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ http://zhinoos.blogsky.com

شانسه دیگه...باز خوب شد بردنت اونجا وگرنه سختت بود تو کلاس به اون خشکی

اره

احسان چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

کیبردت خیلی خرابه بهار!

اعصابمو خرد کرده
یه حرفو که میزنه کار نمیکنه بعد که ادامه کلمه رو می نویسی تازه اون حرفه کار میکنه حرفاش جا به جا میشه

نگار پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ب.ظ http://www.negar70.mihanblog.com

آخی چه کلاس خشکی.....خوبه جات عوض شد..

خیلی

شبنم پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ب.ظ http://seven-stones.blogsky.com


سلام جوجو
یادش بخیر روزای مدرسه
از این خاطره ها زیاد دارم


روزت مبارک

سلام
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد